Snabbtitt på Företagsmässan

Mesta delen av fredagen har bestått av bokföringsjobb. Jag behöver intensivjobba lite för att få klart allt innan vi far till Globen. Jag tycker det känns bra att inte ha en massa jobb liggande så att jag kan åka iväg med ro i kroppen.

En snabb sväng hann jag förbi Företagsmässan på Högslätten för att se vilka företagare som fanns på plats. Hittade flera av mina favoriter :) Det får illustreras av Sjögårdens fina monter, Isedora försökte hinna undan så hon blev lite suddig i kanterna. Jag tycker hon matchade sin utsmyckning så väl att hon gott kunde vara med på bild...



Tänkte också fota fina snickerier hos "Snickar-Karin" =Karin Jacobsson Finsnickeri, men det glömde jag bort i hastigheten. Ni som bor i Härnösand får själva gå dit i morgon och titta :)
Själv hade jag inte möjlighet att delta som utställare denna gång eftersom jag sedan tidigare hade fredag kväll och lördag inbokade.

Fredagskvällen har jag tillbringat på Björklunden i Sollefteå och möte med Mittsvenska Ridsportförbundet. Nu har jag krupit till kojs för att ladda batterierna inför fortsatt möte i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE