Djursholm med SRKs dressyrryttare

Sov gott i lånad lägenhet på Östermalm och behövde inte kliva upp alltför tidigt för att åka till tävlingsplatsen. Under förmiddagen gick en St Georg där Mia och Issa startade. Silver var fin men tyvärr blev det tre missar i programmet. Svårigheterna satte de dock så jag var ändå nöjd som helhet. Vi hann sedan med att titta på Issa och Quattro som gjorde en så bra ritt att de blev placerade :) Hurra!

Nu väntar vi på clinic med Kyra. Hon är ju alltid underhållande och aktuell.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är så avundsjuk på er som är där så ni anar inte! ;-)
Bra ridning, fina hästar, intressanta klasser OCH Kyra...
Dessutom otroligt roligt att se att "våra" ryttare står sig väl i konkurrensen i Sthlm!

Svar: Ja, det har varit toppen! Jättestolt över våra ekipage!
ingridnystrom.blogg.se

2013-09-14 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE