Fest

Under lördagen var jag på Sundsvalls Fältrittklubb och dömde ponnydressyr. Tyvärr var det inte så stora klasser, men jag fick se flera fina ponnys och många trevliga ritter.

På kvällen var vi på inflyttningsfest/födelsedagskalas hos Mia och Thomas. Jättetrevligt och de har skaffat sig ett hemtrevligt boende.


Bild på inflyttningsblomman. Har hört att blommor lever farligt hos Mia och Thomas. Lyckas de ta död på denna gör de det bra ;)

I dag hade jag först lite sovmorgon och har sedan både haft träningar och pysslat med mina egna hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE