Fredag-Mot storstaden

Under veckan som gått har jag varit fullbokad. Haft massor av träningar och en hel del bokföringsjobb och på måndag träffar jag en ny bokföringskund.

Jag har också hunnit med att rida lite på Conny som ju nyligen är igångsatt. Det är spännande med unghästar, ena dagen är de billiga och nästa gång skulle jag inte sälja för några pengar i världen. Ena dagen denna vecka tog det 25 minuter att komma upp för att han inte ville stå stilla vid pallen. Dagen därpå när poletten för sidförande skänkel trillade ner var han dyr igen ;)

Fredag morgon tittade jag bara till hästarna och sedan åkte vi mot Djursholm för dressyrtävlingar. Ser fram mot helgen som förhoppningsvis ska bjuda på massor av fina ritter. Det är klasser upp till Grand Prix. Dessutom är det en clinic på lördagen.


Såhär mysigt hade Conny och Cloe det i hagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE