Installning

Har haft full rulle på jobbet i början av veckan. I måndags fick jag in en ny kund med en massa jobb som behöver göras omgående.

I det eviga regnandet gäller det att komma in under tak för de lektioner som är bokade, så just nu har mina egna hästar fått stå tillbaka lite. Idag har jag inte ridit alls. Igår var Conny lite småsur över att behöva gå bort till ridhuset i regnet, men det gick över när vi kom fram.

Rutger har kommit hem från betet och Anna red i paddocken igår. Han ser riktigt fin ut :)

I natt står Conny och Cloe inne första natten i nya stallet. De var så blöta att jag inte hade hjärta att låta dem vara kvar ute.


Såhär ser det lilla stallet ut. Två boxar på framsidan och likadant på baksidan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE