Allt har ett slut

Dagarna i Vetlanda gick fort och var jättetrevliga.


Kan konstatera att de bästa Fjordingarna var riktigt fina och att SM klasserna höll god nivå.

Nyttigt och intressant att få följa ekipage jag har i träning under ett helt meeting. Förhoppningsvis leder det till att vi på sikt kan förbättra resultaten ytterligare. Att det finns kapacitet för detta är jag övertygad om.

Jag har förstås haft Moa och hennes hästar i fokus, men även hunnit med att titta på lite körning och bruksridning.

Min goda vän Anna, som var vänlig och gav mig både husrum, frukost och middag lånade mig också en cykel så att jag inte bara kunde ta mig till ridklubben snabbt som vinden, utan också kunde cykla förbi mitt gamla hus i Upplanda och ta en tur genom stan. 


Det måste väl vara samma arkitekt på stadshuset i Vetlanda som på det mitt emot polisen i Härnösand? Bägge ser ut som en pråm med kommandobrygga...

En av dagarna fick jag följa med och titta på den häst Anna är medryttare på. 

En fin och hårfager nordis.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur roligt som helst att ha dig här!! Nu får det inte dröja så
länge till nästa gång..

2017-07-26 @ 14:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE